Konsalting istorijat: od pete do osme godine

U petoj godini poslovanja, nakon perioda rada sa dve lokacije u Beogradu, odlučujemo da racionalizujemo poslovanje kako bi bili ekonomičniji, a ažurniji. Stoga se 2011. selimo u poslovni prostor od 100 kvadrata u ulicu Blagoja Marjanovića Moše, najbolji poslovni prostor u kome je Konsalting, to tada, poslovao. Svako preseljenje firme predstavljao je izazov, ali, sada već sigurno možemo reći – uvek korak napred.

Prateći  savremene principe poslovanja koje su 2011. godine bile aktuelne u poslovanju van granica Srbije, prvi smo na našem tržištu ponudili uslugu ‘virtuelne kancelarije’. Te godine je o tome je pisano i u ekonomskom magazinu Ekonomist. Nove ideje i racionalizacija u poslovanju donose nove uspehe…bližimo se broju od 100 klijenata i već imamo 7 zaposlenih. Ujedno, ova godina nas podstiče i motiviše da krenemo u nove poslovne poduhvate i da ne baziramo usluge naše kompanije isključivo na knjigovodstveno-računovodstvenim poslovima.

U mogućnosti smo da ponudimo izuzetno kvalitetnu uslugu za konkurentnu cenu – najkonkurentniju na tržištu i da se pohvalimo liderstvom u oblasti u kojoj poslujemo, jer mnogi, sledeći naš primer, uvode uslugu virtuelnih kancelarija u svoj portfolio.

depositphotos_29317925_l-2015

Sledeće tri godine prolaze u širenju baze klijenata, pravljenju što više poslovnih kontakata, rastu i razvoju firme, usavršavanjem i nadgradnjom znanja i iskustva, što je pratilo i povećanje broja zaposlenih. Veoma često kao jednu od najizazovnijih godina izdvajamo 2012. jer dolazi do prvih sistematizacija radnih mesta i postavljanja složenije strukture organizacije, s obzirom da prelazimo i stoti potpisani ugovor i zapošljavamo 10 ljudi.

 

Konsalting istorijat: prve dve godine & treća i četvrta godina.

 

 

Sektor za razvoj
Konsalting Aktiv grupa

Author: Konsalting tim

Pišite nam